26/2/11

Webquest/ Petita Recerca Científica

Tenc el blog ben abandonat i resulta que la setmana passada el pobre feia 4 anys i n'hi vaig pensar :(
El trimestre està resultant més carregat del que pensava: microtallers, curs fad i algun que altre bolet que no saps d'on surt però que embolica la troca ;) així que els meus desitjos els hauré de deixar per més envant. Tot plegat, però, resulta ben motivador i engrescador.
Darrerament estem preparant, juntament amb altres mestres del meu centre, uns tallers per les Jornades d'escola Inclusiva que ens faran partir cap a Eivissa els propers 11 i 12 de Març i a Mallorca el mes d'Abril.
Uns d'aquests tallers anirà sobre el treball cooperatiu i com aquest fomenta la inclusivitat a les aules. Ho farem a partir d'una petita recerca científica (en format de webquest) que estem realitzant actualment a la meva aula i que aprofito per presentar-vos i compartir amb tots.
L'experiència, va començar el gener i en aquest moments estem a la fase de posar en marxa l'experiment.
Aquí teniu el disseny del projecte: De què depèn que surti floridura al pa?




Espero no estar tanta estona en tornar ;)
àngels

5 comentaris:

Maria del mar Llompart ha dit...

Àngels!!! com estàs? això que has possat sobre els petites recerques... m'ha anat mel!!!!!! estic preparant fer una coseta d'aquests amb els meus alumnes sobre la germinació de la soja, i m'has ajudat moltíssim! amb el teu permís, he agafat 4 cosetes per poder-les aplicar!

mil gràcies!

Angels Pons ha dit...

ole!!!
Agafa el que vulguis, aquesta és la idea.
Tu has tingut més seny que jo, millor soja que floridura ;)))

Isaac Moll ha dit...

Enhorabona Àngels, una bona feina! Jordi Adell a la conferència que va fer a Es Mercadal va comentar la idea de crear cultura de col·laboració, compartint experiències entre docents de diferents centres. Gràcies per compartir aquesta tasca

Sàlvia ha dit...

Ángel, feliç dia de la dona (hui i la resta de l'any).

Besadetes, emprenedora.

Àngels Pons ha dit...

Uep, Isaac, no havia vist el teu comentari.Si, la qüestió és compartir.Gràcies per visitar el meu blog.

Hola Sàlvia, esper que tu també hagis tingt un bon dia.
àngels