4/9/10

Primer

Ja hem començat! Reunions, planificar, col·locar l'aula perquè tot estigui a punt dia 13... a hores d'ara sembla impossible tenir-ho tot a punt però sabem que arribarà el dia i tot estarà llest, i també sabem que no és màgia el que fem sinó moltes hores de feina perquè les coses funcionin bé.
Aquest curs m'estreno a Primària... deixo infantil :-( (ja començava a semblar l'àvia en lloc de la mestra ;-)) perquè em feia ganes tastar de ple açò de les competències. Però el canvi no serà molt gran ja que pujo a primer amb els meus menuts del curs passat.
Es dóna la casualitat que a casa totes farem primer, les meves filles també estrenen etapa educativa, a Eso i a Batxillerat. Elles, les meves filles, em diuen que ja era hora de passar curs perquè no feia més que repetir infantil ;-)
Au idò, comencem amb un poc d'humor...


àngels

1 comentari:

Úrsula M. ha dit...

Bon vespre!!!
De vegades els canvis van molt bé. jo enguany també estic a primer i a una escola nova. De moment tot se presenta molt bé, volen canviar la metodologia`per una més globalitzadora amb projectes i la veritat es que no tinc experiència amb això..... enguany aprendre moltes coses noves!!!!
PD: A on trobau totes aquestes "cenefes" o marcs tan xulos que posau (les mestres d'infantil) a les vostres feinetes.