15/2/09

DOS



Tal dia com avui, ara fa dos anys, naixia R@cons. Naixia com un experiment des d'un Seminari d'Integració de les Tic a les aules.Amb el temps em vaig sentir responsable d'ell i definitivament el vaig adoptar.
Dos anys és molt de temps (al manco per un blog ;-)) i no us diré que R@cons no ha tingut hores baixes... a vegades no sé molt bé que explicar, altres les idees fan filera de tantes que n'hi ha.
No sé molt bé que em fa seguir però segurament tu que estas llegint açò hi tens molt a veure... quantes vegades al veure el comptador de visites he pensat que no funcionava de tantes que n'hi havia (ja l'he canviat un parell de vegades).
Per tant, estimat lector, alguns ja amics i amigues, m'ajudes a bufar?
àngels

18 comentaris:

Rosa Soler ha dit...

I tant!!
FE-LI-CI-TATS!!!!!

Racó de primària ha dit...

Molt d'anys, R@cons!
Espero i desitjo que en facis molts més!!!
Una abraçada,
Sandra

Àngels Pons ha dit...

Moltíssimes gràcies companyes ;-)
àngels

Darabuc ha dit...

I tant que bufem: per molts anys!

Isabel Ferrer Arabí ha dit...

Crec que tots els que seguim R@cons desitgem que en compleixi molts més.
Molts anys i bons!!!

gercarreras ha dit...

Per molts d'anys!
Enhorabona!

Amador ha dit...

Molts anys!!!

Nuria ha dit...

Felicitats!! Esperam poder seguir aquest blog molts anys més! Enhorabona!

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS R@CONS!!
2 ANYS PLENS D'IDEES , RECURSOS I EMOCIONS QUE ENS TRANSMETS.
GRACIES I ENHORABONA ÀNGELS !!

HELENA

Sther ha dit...

M'ha fet molta gràcia amb això de canviar de comptador :D
Moltes felicitats, i continua com sempre. Jo també bufo perque veig que aquestes espelmes són d'aquelles que sembla que s'apaguin, però es tornen a encendre ;)
Que no s'apagui mai Rac@ons!

Una abraçada.

El nostre objectiu ha dit...

Bufa ben fort. Enhorabona Angels. I gràcies per tantes idees.

Per molts anys. Queta

Escola d'educació especial ha dit...

Moltes felicitats! i ànims per tirar endavant! l'esforç s'ho mereix!

ideesmagistrals ha dit...

Espere que siga veritat i dure molts més anys!!!! Jo sempre te seguiré!

Bufem?? Vinga, tots a la vegada: 1... 2... 3!!!! FFFFffffffffff....

Molts ànims per continuar amb la faena!!!

Anònim ha dit...

Moltíssimes felicitats!!!
Que la meva bufadeta ajudi a tirar endavant i poder continuar gaudint dels vostres bons projectes i recursos.
Una abraçada Àngels!

montserrat quiñones ha dit...

Treballo en una aula d'acollida de Badalona, r@cons és per a nosaltres un mirall de bones pràctiques. Per això i per la generositat que despreneu:

Moltes, moltíssimes felicitats!!!

Àngels Pons ha dit...

Moltíssimes gràcies pel vostres comentaris.
àngels

Sàlvia ha dit...

Amb dos anys sou ja molt fadrines. Felicitats retardades. Bufo l'espelma amb vosaltres i espero em guardeu un troçet de pastís (perfa, de xocolata de colors)

Besdadetes i enhorabona

Anònim ha dit...

¡¡Muchisimas felicidades!!
No se ni como he llegado a tu blog y ¡me ha encantado!
!Enhorabuena de nuevo! y a cumplir muchos mas